Coś do przeczytania ;)

Hej dodałem ciąg dalszy do strony singiel który możecie przeczytać życze miłego czytania. W sobotę dodam nowy wpis na stronę główną

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

LIEBSTER AWARD

Hej chciałbym podziękować za nominacje a to są moje odpowiedzi na zadane mi pytania: 1)W czym czujesz sie najlepszy ?                                                                                                         A  więc tak ja napisze co ja lubię a lubię jazde na rowerze spacery i kilka innych ciekawych rzeczy..                                                                                                                                2)Najbardziej szaloną rzeczą jaką zrobiłem  w swoim życiu było ?                                   hmmm nie mam narazie hehee albo nie pamiętam ale bedzie napewno :)                     3)Twój znak zodiaku ?                                                                                                                      Mój znak to baran.                                                                                                                          4)Czy wierzysz we wróżby przepowiednie, horoskopy itp? Uzasadnij swoją odpowiedz Czasami tak a czasami nie czytam horoskopy ktore sie spelniaja ale nie zawsze.             5)Jak pozbywasz się smutku ?                                                                                                  Bywam i smutny a pozbywam sie go słuchając muzyki.                                                     6)Czym jest dla ciebie przyjaźń ?                                                                                              Bardzo ciekawe pytanie a przyjaźń jest dla mnie czymś bardzo ważnym pod warunkiem że jest to prawdziwa przyjaźń  i trwa ona długo.                                                                                  7) Jakie jest twoje największe marzenie ?                                                                                 Moim największym marzeniem jest znaleść prawdziwą miłość na zawsze i nie miec problemów to tak ogółem ;).                                                                                                       8)Jaki miałaby tytuł książka twojego autorstwa i o czym by była ?                                      Moja książka miałaby tytuł ,Ty i ja’ i byłaby o prawdziwej miłości którą połączyla przyjaźń 9)Czym jest dla ciebie dorosłość ?                                                                                                   Dla mnie dorosłość jest  podęjmowaniem ważnych decyzji.                                     10)Ulubiona rzecz / gadżet z którym się nie rozstajesz ? Dlaczego ?                                    Moją ulubioną rzeczą bez której się nie rozstaje jest mój telefon ponieważ lubię przeglądać facebooka lub inne ciekawe strony…..                                                                                             11) Jesień  czy zima, a może lato lub wiosna ? Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego ?                                                                                                                                                           Moją ulubioną porą roku jest lato ale nie zawsze bo lubię jak jest ciepło  ale nie znoszę upałów. ;)

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Miłość czy Przyjaźń

Przyjaźń czy Miłość

Przyjaciel czy Chłopak ? Jak nie stracić przyjaźni a jednocześnie być szczęśliwym z osobą na ktorej nam zależy ? Co ważniejsze przyjaźń która jest zbudowana jak przysłowiowy dom z kart czy może dobudowanie czegoś nowego czym jest miłość. Co jeśli chcesz utworzyć  coś nowego a stracisz wszystko.

Czy warto poświecić przyjaźń dla miłości ?

Czasami warto zaryzykować bo przecież kto nie ryzykuje nie wygrywa ale też trzeba postawić sobie pytanie ze może najlepsza przyjaźń wystarczy ;)

Opublikowano Bez kategorii | Otagowano , | 6 komentarzy

Wracam…..

Hej witajcie z powrotem po długiej przerwie chciałbym sie jakoś wytłumaczyć z tego ze na moim blogu nie udostępniałem nowych wpisów. A wiec powiem tyle ze w moim życiu było troche zawirowań związanych z sprawami prywatnymi. W czwartek ukaże sie nowy wpis. A juz teraz mozecie przeczytac krótki wstęp strony SINGIEL. Dziekuje wam ze jesteście ze mną.

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

1000 wyświetleń

Witajcie chciałbym wam podziękować za odwiedzanie mojego bloga po 1000 wyświetleń mam nadzieje ze w następnym miesiacu bedzie lepiej dzięki wam bo bez was nie pisałbym :) Pozdrowienia dla wszystkich

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Miłość na odległość

Związek na odległość dobrze czy źle ? Czy miłość może przetrwać jeśli dwie kochające się osoby dzielą setki kilometrów. Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy jakim komfortem jest dla nas i dla naszego partnera jest móć w każdej chwili się przytulić , pocałować , rozmawiać ze sobą czy spędzić ze sobą wspólną noc :D czy chociażby zajmowanie się wspólnych sprawami. Co innego jeśli nie mieszkacie razem ze  sobą i dzieli was spora odległość możecie się tylko spotykać raz w miesiącu lub rzadziej. Wielu ludzi poznaje się przez internet czasami bywa tak że piszą tylko ze sobą lub spotykają się kilka razy w roku zwykle wtedy darzą uczuciem wyobrażenia o tej drugiej osobie bo tak naprawdę nic o niej nie wiedzą… Uważam że na dłuższy okres czasu nie służy to związkowi ponieważ wiąże się to z rozłąką a po za tym jeśli ktoś naprawdę   kocha to czuje potrzebę przebywania z kimś… W związku musi być zaangażowanie , szczerość i zaufanie. Myśle że każdy chciałby być jak najbliżej najważniejszej osoby w życiu…                                                     image

Opublikowano Bez kategorii | Otagowano , | 4 komentarzy

Miłość

Moja pierwsza wielka miłość więc było to tak skąńczyłem szkołe podstawową. Zaczynałem gimnazjum pierwszy dzień w nowej szkole i co dalej… Nie jestem typem chłopaka który jest głośny i odważny raczej cichy spokojny i zamknięty w sobie. W klasie nie było mi za dobrze kilka chłopaków dokuczało mi ale wróćmy do pierwszego dnia w szkole jak pewnie sie domyslacie to tam ujrzałem go był miłym szalonym i wesołym chłopakiem. Zakochałem sie w nim lubiłem się mu przyglądac na każdej lekcji na przerwie jak był w pobliżu robiłem to tak aby nie zauważył. Nie było dnia żebym o nim nie myślał nie śnil o nas moje sny były piękne był on ja i tylko my całujący sie , przytulacący , kochający się… Gdy sie budziłem to mysłałem tylko o nim. Lubiłem przyglądać się mu na wf wiecie o co chodzi hehe byl idealny… Nie miałem odwagi podejść do niego i powiedzieć te dwa słowa Kocham Cię. Nie wiedziałem czy on jest gejem co by było gdyby nie był czy nie wyśmiałby mnie i czy nie powiedziałby w klasie ? Czy jakby powiedział czy miałbym życie w szkole i poza nią ? Minęła pierwsza, druga i trzecia klasa i zakończenie szkoły szłem ulicą a on pożegnał sie słowami Cześć. Byliśmy tylko kolegami  z klasy bo mój lęk byl na tyle silny że nie powiedziałem mu co do niego czuje. Do dzisiaj zastanawiam sie czy dobrze zrobiłem tchurząć i bojąc się… Szkoda że był tylko mój w snach a nie w rzeczywistości… ;) image

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

Wracam!!! ;)

Hej wracam po dłuższej nieobecnosci ;) widze ze wchodzicie czasami i odwiedzacie moj blog jutro postaram sie dodaj nowy i ciekawy wpis. Chciałbym równiej abyście pisali do mnie jak oceniacie moj blog moze macie jakies ciekawe pytania na które mógłbym odpowiedzieć ;) Pozdrawiam was serdecznie i dziekuje ze jesteście ze mną…. moj e-mail : bloggeer18@wp.pl

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Tolerancja i jej brak….

Hej pisze dzisiaj o tolerancji a raczej braku jej…..

Zastanawialiście dlaczego ludzie wytykają palcami pary homoseksualne na ulicy, w sklepie, u fryzjera i w miejscach publicznych? Dlaczego ludzie obrażają wyzywają i wyśmiewują ?

Moim zdaniem nietolerancja wynika z braku wiedzy może czasami z zazdrości dlaczego np inni mają inaczej dlaczego są szczęśliwi i potrafią sie cieszyć swoim szczęściem? Dlaczego w Polsce jest strach wyjścia na ulice przez pary homoseksualne trzymające się za ręcę? Dlaczego w innych krajach jest akceptacja tolerancja ? Chciałbym aby w Polsce i na całym świecie była akceptacja tolerancja i żeby nie było przejawów agresji wobec nas  

Pamietajcie że gej lesbijka to tacy sami ludzie jak wy !!! bez względu na to jaką orientacje mają uczmy szanować się drugiego człowieka takim jakim jest a nie takim jakim byśmy chcieli aby był … 

Jeżeli ktoś czyta to co pisze na tym blogu uważa tak samo  lub moze cos pominęłem lub chciałby coś dodać piszcię w kometarzach Pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do pisania komentarzy 

Opublikowano Bez kategorii | Otagowano , | Skomentuj

Zapraszam do przeczytania nowego  wpisu na nowej stronie ciekawy temat obok strony głównej :) i mojego profilu na Facebooku https://www.facebook.com/profile.php?id=100010011132017

Opublikowano , autor: bloggeer18 | Skomentuj